دسته‌بندی نشده

انواع کیف آلومینیومی آرایشی

انواع کیف آلومینیومی آرایشی

انواع کیف آلومینیومی آرایشی را در این مطلب مورد بررسی قرا می دهیم هر کدام از موارد زیر را می توانید به دلخواه و طرح مورد نظر خود در آلومینیوم وزیری سفارش داده و دریافت نمایید.

کیف آلومینیومی با جنس مقاومی که دارد موجی می شود تا وسایل شما از هر اتفاق ناگهانی حفظ شود. جنس این کیف بسیار مقاوم است به همین علت از لوازم شما در برابر هر ضربه احتمالی محافظت می کند همچنین در برابر رطوبت و گردو غبار از وسایل شما محافظت خواهد کرد.

این کیف برای آرایشگرانی که خدمات خود را در منزل نیز ارائه می دهند می تواند بسیار کارآمد و مناسب باشد زیرا در هنگام جا به جایی تمام وسایل خود را در کیف در جایگاه مخصوص خود قرار می دهند و امکان اینکه وسایل در کیف جا به جا شده و یا صدمه ببینند نمی باشد. در نتیجه می توانید وسایل خود را در صحت و سلامت جا به جا نمایید.

این محصولات را می توانید حتی به صورت سفارشی نیز خریداری نمایید. فروشگاه آلومینیوم وزیری این امکان را برای مشتریان خود قرار داده است تا کیف مورد نظر خود را در ابعاد و طرح دلخواه خود سفارش دهند.

شما می توانید تمام انواع کیف آلومینیومی آرایشی را در سایت آلومینیوم وزیری از قسمت کیف آرایشی و گریم تهیه نمایید.

 

معرفی انواع کیف آلومینیومی آرایشی

انواع کیف آلومینیومی آرایشی در آلومینیوم وزیری به شرح زیر می باشد:

کیف آلومینیومی آرایشی بزرگ

کیف آلومینیومی آرایشی کوچک

کیف آلومینیومی آرایشی مردانه

کیف آلومینیومی کاشت ناخن بزرگ

کیف آلومینیومی کاشت ناخن کوچک

کیف آلومینیومی تاتو بزرگ

کیف آلومینیومی تاتو کوچک

برا سفارش هر یک از انواع کیف آلومینیومی آرایشی نا برده شده می تواینید به سایت آلومینیوم وزیری مراجعه نمایید

 

کیف آلومینیومی آرایشی بزرگ

برخی از مشاغل آرایشی مانند گریمور های سینمایی دارای وسایل و ابزار های بسیاری می باشند که نگهداری از آنها بسیار مهم می باشد و از آنجایی که برای کار خود مجبور به انتقال آنها هستند باید کیف مقاومی را برای آنها تهیه نمایند.

کیف آلومینیومی آرایشی بزرگ از انواع کیف آلومینیومی آرایشی است که بهترین انتخاب برای افراد گریمور می باشد تا بتوانند تمام وسایل خود را در یک کیف جای داده و آنها را جا به جا نمایند.

این نوع کیف در فروشگاه آلومینیوم وزیری در ابعاد دلخواه مشتری ساخته می شود. اما غیر از آن این مدل ابعاد کوچک هم دارد که در ادامه از آن صحبت خواهیم کرد.

محصول مشابه:

 

کیف آلومینیومی آرایشی کوچک

کیف آلومینیومی آرایشی کوچک نیز یکی از انواع کیف آلومینیومی آرایشی می باشد که این نیز برای گریمور ها مورد استفاده قرارمی گیرد اما برای وسایل کوچک و ظریف ، البته این نوع از کیف را برای سالن ها نیز استفاده می کنند.

این کیف می تواند وسایل آرایشی شما را در جایگاه های مشخص خود جای دهد و از صدمه به آنها جلوگیری نماید. در نتیجه می توان گفت از این کیف در سالن ها استقبال بسیاری شده است و شما می توانید این کیف را در ابعاد و طرح دلخواه خود سفارش دهید.

محصول مشابه:

انواع کیف آلومینیومی آرایشی

انواع کیف آلومینیومی آرایشی

کیف آلومینیومی آرایشی مردانه

کیف آلومینیومی آرایشی مردانه نیز یکی دیگر از انواع کیف آلومینیومی در فروشگاه آلومینیوم وزیری می باشد که شما می توانید در ابعاد مختلف و طرح های مختلف آن را سفارش دهید.

این کیف برای آرایشگران مردانه بسیار کارآمد است زیرا برای تمامی وسایل آن ها جایگاه مناسب دارد که می توانند وسایل خود را در آنها جای داده و از آن ها به خوبی محافظت نمایند و علاوه بر آن این کیف برای آرایشگران مردانه که خدمات در منزل نیز انجام می دهند بسیار مناسب می باشد زیرا در جا به جایی به وسایل آنها صدمه وارد نخواهد شد.

بهترین مزیت این کیف این است که فرد می تواند به راحتی انواع قیچی کار و ماشین اصلاح و … را در کیف جای داده و امن ایمن جا به جا نمایند.

محصول مشابه:

کیف آلومینیومی کاشت ناخن بزرگ

کیف آلومینیومی کاشت ناخن بزرگ یکی دیگر از انواع کیف آرایشی آلومینیومی می باشد. یکی از مشکلاتی که ناخن کاران همیشه با شان درگیر هستند جا به جایی وسایلشان می باشد. زیرا این حرفه دارای وسایل و ابزار و مواد مصرفی بسیاری می باشد. در اینجا آلومینیوم وزیری کیف آلومینیومی کاشت ناخن را به شما معرفی می کند که با استفاده از آن می توانید در امنیت کامل ابزار آلات خود را در این کیف جای دهید.

این کیف بسیار برای افرادی که ارائه خدمات در منزل دارند مناسب می باشد برای این منظور بهتر است برای حمل دستگاه های خود از کیف آلومینیومی کاشت ناخن بزرگ استفاده نمایید و برای حمل مواد مصرفی خود می توانید از از کیف آلومینیومی کاشت ناخن کوچکاستفاده کنید  تمام وسایل خود را در آن در جایگاه های خود جای دهید.

محصول مشابه:

کیف آلومینیومی کاشت ناخن کوچک

کیف آلومینیومی کاشت ناخن کوچک یکی دیگر از انواع کیف آلومینیومی آرایشی می باشد که را قرار گیری مواد مصرفی و ابزارآلات کوچک کاشت ناخ بسیار مناسب می باشد و از آنجایی که مواد مصرفی اکثرا دارای ظرف های شیشه ای می باشند نگهداری از آن ها در کیف آلومینیومی کاشت ناخن کوچک بسیار امن می باشد و صدمه ای به آن ها وارد نخواهد شد.

محصول مشابه:

انواع کیف آلومینیومی آرایشی

انواع کیف آلومینیومی آرایشی

کیف آلومینیومی تاتو بزرگ

کیف آلومینیومی تاتو بزرگ نیز از انواع کیف آلومینیومی آرایش می باشد که می توانید از آن برای قرار گیری دستگاه خود و سوزن های آن استفاده نمایید. با استفاده از آن می توانید به خوبی از دستگاه خود نگهداری کنید و طول عمر آن را تضمین نمایید زیرا این دستگاه بسیار حساس است و باید از آن در مقابل رطوبت ضربات احتمالی جلوگیری نمایید.

محصول مشابه:

کیف آلومینیومی تاتو کوچک

کیف آلومینیومی تاتو کوچک نیز یکی دیگر از محصولات آلومینیوم وزیری می باشد که در انواع کیف آلومینیومی آرایشی می توانید آن را مشاهده نمایید از این کیف می توانید برای قرار گیری مواد مصرفی خود استفاده نمایید و آن ها را به راحتی جا به جا نمایید.

 

سخن آخر

برای تهیه انواع کیف آلومینیومی و انواع کیف آلومینیومی آرایشی می توانید به فروشگاه آلومینیوم وزیری مراجعه کرده و نمونه های موجود را مشاهده کرده و یا طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *